Skip to main content
Destacats

Franco Russo: "Volem allargar la ratxa davant el Girona"

El jugador del RCD Mallorca reconeix que l'any passat a Segona li va aportar molta experiència

El jugador del RCD Mallorca, Franco Russo, ha comparegut en roda de premsa en la prèvia de la jornada 12 que l'equip jugarà a Montilivi davant el Girona. El jugador argentí espera que l'equip pugui mantenir la seva bona ratxa de resultats davant el conjunt català. "L'equip està en una dinàmica molt bona i l'hem d'aprofitar. Les sensacions són molt bones. No tots els dies et veus en ascens directe. L'equip ho mereix".

Russo ha participat en quatre partits aquesta temporada, amb un balanç a nivell personal de dues victòries, dos empats i cap gol encaixat. L'equip només ha encaixat dues dianes aquesta temporada. "Tenim només dos gols en contra, mantenir la porteria a zero és molt important per a treure bons resultats, però el treball comença pels davanters". Les bones xifres de l'equip en defensa han duit a l'entrenador Luis García Plaza a elogiar públicament al seu equip, amb esment especial per als seus centrals. "Ens alegra molt que l'entrenador digués que el RCD Mallorca té els quatre millors centrals de la categoria. Crec que és un comentari que ens ajuda a rendir millor. Personalment, tenc més confiança que el primer any que vaig ser aquí, que era el meu primer any en Segona Divisió i em vaig trobar un equip ja format. L'any passat em va anar molt bé per a adquirir experiència. La veritat és que tenim un equip molt bo i hi ha molt bon ambient".

El central també es mostra content amb la decisió de l'entrenador de rotar i donar oportunitats a tota la plantilla. "És important que hi hagi rotacions i que tots els jugadors se sentin part de l'equip. Estar 7 o 8 jornades sense jugar no és fàcil. Les rotacions ens fan estar a tots motivats".