Skip to main content
PRIMER EQUIP

Vázquez: “estic decebut amb el resultat, no amb l'equip”

El tècnic assegura que l'equip controla els partits però no materialitza les ocasions

Fernando Vázquez ha atès a la premsa després de la derrota del RCD Mallorca enfront del Rayo Vallecano i ha assegurat que està decebut, “amb el resultat, que ha estat dur, però no amb l'equip” ja que, en la seva opinió, “està jugant bé, està controlant els partits sense massa dificultats, però no materialitzem les ocasions”. El tècnic, en aquest sentit, va assegurar que el problema que li està impedint a l'equip sumar punts “és la falta d'encert. La fase final depèn de les capacitats tècniques dels jugadors, de la seva capacitat de definir. Jo no em dono per vençut i confio que l'equip comenci a marcar”.


Davant la insistència de la premsa en aquest sentit, va assegurar que “som els que som i les solucions hem de trobar-la dins del grup. Tenim personalitat en el camp, gairebé no ens fa ocasions”. El gallec va reconèixer que, a nivell psicològic, “és dur per al grup veure com els rivals es van escapant. Anem a donar-li una mica de marge al sistema, però és clar que si seguim sense fer gols caldrà canviar l'estratègia”.

L'entrenador va assenyalar que el resultat, donat el joc i les ocasions dels dos equips, no li sembla just, “encara que ells van fer un gol i nosaltres no així que tampoc podem dir gens” i va assegurar estar convençut que el tema es resoldrà, “la qüestió del gol va per ratxes”.

Finalment va reconèixer que, malgrat els objectius anunciats, “no està sent un bon inici de Lliga, tot el contrari” encara que li va restar importància assegurant que, “a hores d'ara no hi ha ningú ascendit ni descendit. Queda molta competició”.