Skip to main content
Destacats

Una emotiva sorpresa en el Dia del Pare

Mateu Jaume, Sergi Darder y Antonio Sánchez varen ser sorpresos amb un emotiu vídeo dels seus pares que va dins del programa social de la Fundació Reial Mallorca, "Te'n recordes"

El RCD Mallorca ha volgut celebrar el Dia del Pare d'una manera molt especial amb tres dels seus futbolistes: Mateu Jaume, Sergi Darder i Antonio Sánchez. Sense que ells ho sabessin, el club va contactar amb els seus pares per a preparar-los una emotiva sorpresa dins del programa social de la Fundació Reial Mallorca, "Te'n recordes".

Els familiars ens van visitar amb àlbums i records de la infància dels jugadors, compartint anècdotes i mostrant l'orgull que senten pels seus fills. Tot va quedar gravat en un vídeo que, posteriorment, els futbolistes veurien sense esperar-lo.

Els pares van recordar amb afecte com eren els seus fills de petits. El pare de Mateu Jaume va assegurar entre riures: "De petit era súper actiu, no aturava mai." Mentrestant, el pare de Sergi Darder va revelar una curiosa anècdota: "Del futbol era un obsessionat. Quan ell tènia 2 anys menjaba xítxeros, era l'únic nin que en menjaba, i a ell li agradaven perquè eren redons. Relacionava allò amb pilotes." Per part seva, el pare d'Antonio Sánchez va destacar la passió pel futbol del seu fill des de molt petit: "No aturava mai, estava amb la pilota a totes hores."

Convençuts que anaven a reaccionar a imatges de la fundació del club, Mateu Jaume, Darder i Antonio es van trobar, en canvi, amb un missatge dels seus propis pares. L'emoció va ser inevitable en escoltar les seves paraules i reviure moments de la seva infantesa. Com a fermall final, cada jugador va enviar un missatge d'agraïment als seus pares, expressant el seu afecte i gratitud per tot el que han fet per ells.