El futbolista arriba cedit amb opció de compra procedent de l'Olympique de Lyon
El RCD Mallorca i l'Olympique de Lyon han acordat la cessió amb opció de compra del futbolista Tino Kadewere fins a final de temporada.
Kadewere (Zimbaue, 1996) té 26 anys i juga en la posició de davanter. Les dues últimes temporades ha jugat en la Ligue 1, la màxima divisió francesa, disputant amb l'Olympique un total de 48 partits de lliga i marcant 11 gols. També va disputar amb l'equip francès 5 partits d'Europa League. Abans de jugar a Lió, el jugador va brillar també a la Ligue 2, marcant 20 gols en 24 partits amb l'AC Le Havre.
El davanter també és internacional amb la selecció de Zimbaue, havent disputat en total 19 partits amb 3 gols. El futbolista es posarà en les pròximes hores a la disposició de Javier Aguirre.
El jugador s'ha mostrat feliç de poder arribar a La Liga de la mà del RCD Mallorca. El futbolista assegura que "sent sincers, estic molt emocionat, feliç i orgullós. És un moment únic per a mi". El davanter ha vist els primers partits del seu nou equip en els quals el RCD Mallorca ha sumat 4 punts, després de la primera victòria del curs a Vallecas. "He estat veient els últims partits i realment m'agrada la manera de jugar de l'equip. Jo soc un jugador d'equip. Un futbolista que intenta sempre ajudar a l'equip, sempre intenta fer el millor per al grup".
Kadewere ja ha deixat el seu primer missatge per a l'afició mallorquinista. "Esper veure-us aviat. Estic molt feliç de ser aquí".