El Club organitza una jornada amb panelistes d'excepció per a relatar el projecte i la importància dels continguts en la nova era de l'esport
El RCD Mallorca ha inaugurat avui oficialment la seva fàbrica de continguts: RCD Mallorca Studios. El Club ha organitzat a la Sala de Conferències de l'Estadi Mallorca Son Moix una jornada amb dos panells i vuit experts en el panorama audiovisual esportiu.
En una jornada marcada pel talent i la reflexió, l'acte ha reunit professionals capdavanters, oferint una radiografia clara del moment que viu el sector. El primer panell, sota el títol 'El contingut audiovisual en els clubs de La Lliga: reptes i tendències', ha posat sobre la taula el creixement imparable de la producció pròpia en el futbol espanyol.
Marta Aparicio (LaLiga), Jordi Abel (Barça One), Javi Latorre (València CF) i Albert Salas (RCD Mallorca Studios) han coincidit en la necessitat de generar contingut autèntic i transversal, capaç de connectar amb noves audiències i construir comunitat més enllà del resultat esportiu.
Sales, director del projecte de nova creació (la marca del qual ha estat dissenyada per la consultora creativa Mandarina Brand), ha mostrat la seva il·lusió per un repte "que arriba en un moment clau per a la història del club i en el qual es poden contar històries". “El contingut audiovisual s'ha tornat en un pilar fonamental en el sector de la comunicació i no està només en les xarxes socials, sinó que apareix en tots els canals del club”, ha afegit.
Al segon panell, titulat 'La indústria audiovisual de l'esport: històries que conquisten a l'espectador', el focus s'ha desplaçat a la perspectiva creativa i narrativa. Figures com el cineasta mallorquí Marcos Cabotá (autor d''Orgull', la pel·lícula de la final de la Copa del Rey 2024; i de la cinta que s'estrenarà aquesta nit sobre la Supercopa 2025, 'Cròniques de Gidda'), els periodistes Rafa Escrig (DAZN) i Jose Sanchis (LaLiga), i el director de documentals Marc Pons han dialogat sobre com l'esport pot convertir-se en un vehicle narratiu de primer nivell.
El CEO de Negoci del RCD Mallorca, Alfonso Díaz, ha destacat el següent respecte a RCD Mallorca Studios: "Exercirà un paper clau en l'enfortiment de la nostra marca, que està profundament arrelada a les nostres arrels i a la nostra ànima. El RCD Mallorca és la seva illa, la seva gent, la seva cultura i la seva manera de veure el món. Enfortir aquest eix suposa connectar amb la nostra societat i amb una massa social que desitja sentir-se vinculada al seu equip i al seu club".