El RCD Mallorca inaugura oficialment la RCD Mallorca Sport Clinic
L’esdeveniment reuneix més de 120 convidats que van poder gaudir del centre especialitzat innovador de 600 m² a l’Estadi Mallorca Son Moix. La clínica atendrà tant atletes professionals com amateurs.
El RCD Mallorca ha celebrat la tan esperada inauguració oficial de laRCD Mallorca Sport Clinic, un centre especialitzat innovador que neix amb l’objectiu d’impulsar la salut i el benestar general a través de l’esport. La nova clínica, en col·laboració amb Optimo Sport, compta amb 600 metres quadrats que donen cabuda a un espai dedicat al rendiment esportiu i a una àrea de rehabilitació i recuperació de lesions.
L’esdeveniment, iniciat a les 19:00h, ha comptat amb la presència de figures destacades del club, autoritats locals i autonòmiques, a més de col·laboradors oficials. Entre els assistents hi havia el president del RCD Mallorca, Andy Kohlberg; el CEO de negoci, Alfonso Díaz; el CEO de Futbol, Pablo Ortells, acompanyats pel capità, Antonio Raíllo, i l’entrenador del primer equip, Jagoba Arrasate, a més del director de la RCD Mallorca Sport Clinic, Juan Guerra, i el director de rendiment i serveis mèdics del RCD Mallorca, Adolfo Muñoz.
També hi van assistir el conseller de Turisme, Cultura i Esports, Jaume Bauzà; el president del Consell, Llorenç Galmés; i el secretari autonòmic de Cultura i Esport, Pedro Vidal, juntament amb el gerent de la Fundació per a l’Esport del Govern, Eladio Huertas. A més, hi van acudir Carmen Planas, Juanjo Talens i Jordi Horrach en representació de la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB), la Federació de Bàsquet de les Illes Balears (FBIB) i la Federació de Futbol de les Illes Balears (FFIB), respectivament.
Durant l’acte, els assistents van tenir l’oportunitat de conèixer de prop les instal·lacions dividides en quatre àrees principals: diagnòstic i tractament, fisioteràpia, rehabilitació i rendiment. Aquestes divisions permeten abordar múltiples especialitats clau.
“Volem un club més fort, sí. Però també un club més obert, més connectat amb la gent i més important per a la nostra comunitat”, destacava el president del club, Andy Kohlberg, en el seu discurs. Per la seva banda, el CEO de Negoci, Alfonso Díaz, reforçava el missatge: “Aquesta clínica neix amb l’ambició de ser un referent en salut i recuperació, tant per a esportistes professionals com per a amateurs.”
Descomptes i apte per a tothom El centre, que compta amb la col·laboració deJuaneda Hospitals, forma part de l’estratègia del RCD Mallorca de fer un pas més en la transformació del club i en el seu compromís amb el desenvolupament de l’esport a la ciutat i a l’illa. Els abonats del RCD Mallorca ja gaudeixen d’un 10% de descompte en qualsevol dels tractaments disponibles a la RCD Mallorca Sport Clinic.
Què és i qui és Optimo Sport? Óptimo Sport és una empresa referent especialitzada en rendiment esportiu i recuperació de lesions, amb una àmplia experiència en el món de l’esport. Entre els seus integrants es troben Daniel Medina, Martin Buchheit, José Naranjo o Juan Guerra, que fa anys que treballen amb esportistes d’elit en equips com el FC Barcelona, PSG o Manchester City, la Selecció Espanyola i la Selecció Francesa de Futbol, a més de l’NBA i amb diversos esportistes olímpics.
Més informació Per conèixer tots els serveis de la RCD Mallorca Sport Clinic, pots visitar la seva pàgina web oficial: www.rcdmallorcasportclinic.com També pots seguir les seves novetats a través del perfil oficial d’Instagram: @rcdmallorcasportclinic