Skip to main content
Penyes

Passió mallorquinista a Galilea

Els jugadors Dominik Greif i Jandro García (del Mallorca B) varen assistir dimecres passat al sopar de la Penya Mallorquinista de Galilea. Va ser una jornada en la qual el so dels xeremíes es va sumar a les actuacions pirotècniques dels dimonis per generar un ambient festiu, d'identitat i de mallorquinismo. 

El CEO de Negoci, Alfonso Díaz, i el CEO de Futbol, Pablo Ortells, també van gaudir de la companyia dels peñistas que es van donar cita en el sopar. Els veterans Jovan Stankovic, Juanjo Doblegues i Chicho Soler van arrodonir una nit en la qual, com succeeix en la resta de penyes del club, l'amor pels colors vermell i negre està més latent que mai.

 

Los jugadores Dominik Greif y Jandro García (del Mallorca B) asistieron el pasado miércoles a la cena de la Peña Mallorquinista de Galilea. Fue una jornada en la que el sonido de les xeremíes se sumó a las actuaciones pirotécnicas de los dimonis para generar un ambiente festivo, de identidad y de mallorquinismo. 

El CEO de Negocio, Alfonso Díaz, y el CEO de Fútbol, Pablo Ortells, también disfrutaron de la compañía de los peñistas que se dieron cita en la cena. Los veteranos Jovan Stankovic, Juanjo Doblas y Chicho Soler redondearon una noche en la que, como sucede en el resto de peñas del club, el amor por los colores rojo y negro está más latente que nunca.