Skip to main content
Destacats

El RCD Mallorca empata a zero en el Nuevo San Mamés

Els vermells sumen un punt en la primera jornada de la Lliga Santander davant l'Athletic Club

El RCD Mallorca va empatar a zero en la primera jornada de la Lliga Santander davant l'Athletic Club en el Nuevo San Mamés. Els de Javier Aguirre van realitzar un partit molt seriós en defensa i amb un Predrag Rajković molt encertat, el RCD Mallorca va sumar un gran punt en el primer partit de la temporada.

Els vermells van saltar a la gespa amb les idees molt clares i amb molta confiança després de la bona pretemporada realitzada: zero derrotes i tan sols un gol encaixat. El vist en les trobades de preparació es va traslladar al primer partit de lliga. 90 minuts seriosos de principi a fi i amb el RCD Mallorca jugant a un estil ja característic de Javier Aguirre.

En la primera meitat, els locals van començar forts i és que Vesga va enviar la pilota al pal esquerre de la porteria bermellona després d'un gran tret des de la frontal de l'àrea. Passaven els minuts i el RCD Mallorca feia un pas cap endavant. De bones accions individuals de Dani Rodríguez i Kang-In Lee van arribar les úniques aproximacions visitants.

Després del descans, Predrag Rajković es va vestir de salvador. El meta serbi va desviar al pal un tret creuat de Yuri. Poc després va ser el porter local, Unai Simón, qui va evitar el punt mallorquinista. El sud-coreà Kang-In Lee va rematar amb el cap un centre lateral de Grenier, però l'internacional amb la Selecció Espanyola va enviar la pilota lluny de la seva porteria.

En el tram final, l'Athletic Club va posar en dificultats a la defensa bermellona, però l'equip va respondre molt bé i va aguantar les arribades, tant per banda com per centres llunyans, dels lleons. Amb el 0-0 es va arribar al final del partit i el RCD Mallorca va sumar el primer punt de la temporada en la primera jornada de lliga.