Skip to main content
Rodes de premsa

Sergi Darder, Takuma Asano, Verat Muriqi y Jagoba Arrasate valoren el partit contra el RCD Espanyol

Sergi Darder:

Valoració del partit: No puc negar l'alegria que tenc, posam el 4 davant, 40 punts. Aquesta alegria amb tota la nostra afició, partidarro de l'equip. Amb una segona part on hem merescut molt més fer més gols. Però això és el futbol, avui ens ha tocat aquesta alegria al darrer minut i estic molt content.

La repetició del penal: Al final cada penal es revisa. Quan veus que passa més de trenta segons, un minut, i l’àrbitre encara està amb la mà a l'orella, és perquè sap que alguna cosa estranya hi ha. Són situacions a les quals, si la norma s’aplica igual per tothom, idò benvingut sigui.

El canvi d'actitud després del gol en contra: Crec que ha estat una primera part en la qual sabíem que l’Espanyol és un equip molt perillós, crec que saber aquesta virtut tan forta que tenien ens ha fet protegir-nos un poc més: sempre faltaven homes, no acompanyàvem tant per protegir-nos. Al final, quan et veus darrer en el marcador no et queda més que anar per totes i jo crec que ha estat un poc la clau. Sabem que si competim en el nostre màxim nivell som molt forts i crec que la segona part, a partir del gol, hem demostrat ser un equip espectacular, amb ambició de fer una temporada gran. Estam en el camí per fer-ho.  

Sobre l'assistència al gol: Crec que ha estat un bon centro, una bona rematada. Avui, en aquesta posició, sabia que n’Omar no sortiria tant per protegir-se d’en Mojica. Sabíem el pla de partit: amb aquest centro en el segon pal podíem fer mal. La primera part m’ha costat més, per què no he rebut pilota a aquesta zona per poder fer-ho, però la segona ha anat bastant bé i he pogut posar qualque centro bo.

Els 40 punts: Crec que el primer objectiu està pràcticament complit. Evidentment, no és matemàtic, però quan veus un 4 per davant et deixa la salvació pràcticament segellada. És per donar-nos la enhorabona a tots, no només als jugadors, a tots. Segurament avui no ho valoram prou, però salvar-se un any a primera amb tanta comoditat és una cosa molt difícil. Ara ja, somiar, amb humilitat, però creient que podem fer una bona temporada.  

Takuma Asano:

Valoració del partit: “El partit d'avui ha estat complicat al principi, però en els darrers minuts, crec que hem jugat molt bé. Sabíem que podíem guanyar avui, era molt important, i per això estic content”.

El canvi d'actitud després del gol en contra: “Quan hem quedat enrere al marcador, no ens hem enfonsat, hem seguit intentant-ho. La majoria del partit ha estat difícil, però hem seguit endavant i hem jugat bé”.

Sensacions després de marcar el primer gol: “Estic content d'haver marcat i d'haver guanyat avui”.

Verat Muriqi:

Sensacions després del gol: “No em trauré el mèrit, amb molta responsabilitat, volia fer-ho jo després del gol en pròpia i fallar el penal. En aquell moment he pensat que, fins aquí, havia d'agafar responsabilitat del penal, fer gol i celebrar els 40 punts. I ha sortir així. Sabia que el porter està fent una grandíssima temporada, prem bé als penals. L'únic que podia fer era alt, a dalt, encara que també hi ha risc. Al final va sortir com volia. Contentíssim, amb l'equip, sobretot, hem lluitat i hem merescut tot el que és bo d'avui. Entrar a l'aturada amb els 40 punts, ningú ens traurà aquests punts, així que contentíssim i continuar sumant”.

Sobre igualar els 7 gols de la temporada passada: “No em poso mai límit a mi mateix. M'agrada fer bé per a l'equip, ja sigui lluitar, defensar- encara que avui n'he marcat un en pròpia-, els gols no m'importen tant. Encara que sóc un davanter, necessito fer gols. Ja en fa set, queden deu partits més, tant de bo més possibilitats. Jo crec que, si marco més gols, aquest equip podrà somiar més. Tant de bo pugui ajudar els meus companys més”.

Valoració del partit: “Significa que tenim un gran equip, amb responsabilitat, lluitador. Que, encara que estem darrere i en desavantatge, aconseguim el que volem, encara que sigui en penal. Això és un mirall, l'equip està treballant molt bé cada setmana, abans dels partits, i està analitzant bé els rivals. Ara portem tres partits seguits en què ja estem mantenint el nivell del primer temps. M'alegro per l'equip, ara ens toca descansar i sumar els propers. A continuar somiant”.

Jagoba Arrasate:

Valoració del partit: “És un partit on al primer temps han passat poques coses i el segon ha començat de la pitjor manera, amb gol en pròpia porta. Però després l’equip ha tingut personalitat, ajudats per l’afició hem pogut empatar. I molt de suspens, amb els penals, però final feliç i amb una gran alegria de poder celebrar-ho així, els 40 punts amb la nostra gent”.

El canvi d'actitud després del gol en contra: “De vegades, quan vas empatant, ets més mesurat. Però quan vas perdent no tens, entre cometes, res a perdre i has d'anar cap amunt. Crec que això ha estat avui la clau, que l'equip ha tingut personalitat. Crec que hem tingut molta paciència, que no és fàcil en aquests moments, i remuntar un partit a primera divisió és complicat i avui ho hem aconseguit”.

Sobre les ocasions perdudes: “Semblava que no era el dia, però cal persistir, cal insistir i bé. Ells també tenen un grandíssim porter, però hem aconseguit una gran victòria”.

El gol de Muriqi: “Crec que indica una mica com és Muriqi. Pot fallar un penal, però això no li minarà, creu en les seves possibilitats i prendrà aquesta decisió d'un jugador important dins d'un equip. I mira, ho ha tirat perfecte i m'alegro per ell també”.

Els 40 punts: “Quan empates partits, l'important després és el que passa. I, després d'aquests empats, si el que ve és la victòria és com que tot té més sentit i tot és millor. Encantat d'estar sis setmanes sumant, que crec que és l'important, i sobretot, encantat perquè ja hem posat el 4 per davant”.