Skip to main content
Destacats

Sergi Darder, Pablo Maffeo, Antonio Sánchez y Jagoba Arrasate valoren la derrota davant el Barça

Sergi Darder:

Resultat molt engruixat: Es problema es el rival que teniem davant. Segurament contra un altre equip hauriem tret algo positiu. A n'aquest equipo li dones mitja i ten fa cinc. Sabiem que no podiem concedir cap error i hem fent uns quants. Mos hem de quedar amb sa part positiva que es sa primera part.

Carga física: No ho crec perque fins el 1-2 s'equipo esteia bé, no he notat cansanci. Però es darrers minuts entre que ha aparegut el cansanci i hem desconectat pues no mos han perdonat.

Pròxim partit: No mos hem de relaxar, tenim molts punts pero hem de fer molts més. No mos podem quedar amb aquesta mitja primera volta que hem fet. Hem d'acabar bé la segona mitad de sa primera volta i sa segona volta. Queden molts de punts i es de divendres son importants. Si volem estar a sa part alta hem de guanyar. 

Pablo Maffeo:

Resultat excessiu: Si veus el resultat sense veure el partit dius que ha estat un bany però crec que no ha estat així. A partir del segon gol se'ns fa tot una mica costa amunt i llavors ens fiquen gols en molt poc temps. Crec que ens hem de quedar amb la primera part de l'equip que ha estat molt bona. Hem tingut fins i tot ocasions per a anar-nos al descans guanyant, però això és futbol i cal seguir.

Un sot en la temporada: Al final et fiquen cinc gols però hem de mirar el global. Tenim 24 punts, estem en una posició molt bona, hem de continuar competint tots els partits. Avui ho hem fet, sobretot en la primera part. Ara toca seguir.

Sensacions personals: M'he sentit bé encara que sabia que ells són molt bons i tenia un treball dificil. Al final és qüestió d'equip, jo estic content per la meva assistència que és la primera de moltes i tant de bo poder seguir a aquest nivell.

Jagoba Arrasate:

Valoració del partit: És un resultat dur, segurament aquest penal ens ha fet molt de mal. A partir d'aquí el partit s'ha obert i ells amb espais han estat superiors i cal acceptar-lo i aixecar-se perquè el divendres tenim un altre partit.

Valentia de l'equip: A la llarga aquestes coses et donen més del que et lleven. Tal vegada hem estat massa valents, hem deixat molts espais. El primer temps hem empatat però la jugada del 1-2 canvia el partit.

Desgast físic: Sobretot s'ha notat l'última mitja hora. Entre això, els desajustaments i els espais el Barça ha estat molt superior. 

Partit a Vigo: El millor que ens pot passar és jugar en tres dies. No tenim molt temps però cal aixecar-se perquè és un partit molt.

Antonio Sánchez:

Valoració del partit: El resultat ens fa mal per com s'ha donat el partit. En molts moments hem estat dins. Ens ha de fer mal però no hem de ser alarmistes.

La primera meitat: Cal treure el positiu. Analitzarem el partit sencer i veurem tant les coses bones com les dolentes. 

Pròxim partit el divendres: Tenim l'oportunitat de llevar-nos el mal sabor de boca ràpid però bo, les derrotes també ens han de fer mal perquè no vulguem que es repeteixin. Demà recuperarem i pensarem en el pròxim.

Suport de l'afició: Crec que en la línia de tota la temporada. La gent ens està animant i ajudant molt. Crec que l'equip el sent i l'està retornant en el camp.