Skip to main content
PRIMER EQUIP

Samu Costa, Omar Mascarell, Pablo Torre y Martín Demichelis valoren l'empat davant el València CF

Samu Costa:

Valoració del partit: Mereixíem molt més, el València se'n va amb un punt i molt contents. Nosaltres marxem enfadats, ho mereixíem i hi ha vegades que la pilota no entra.

La pilota aturada: El que ens diu el míster és que el partit es decidiria per detalls. Vull continuar ajudant l'equip i el meu major orgull seria mantenir-nos a primera i estem en el camí.

El pròxim partit: Ara hem de recuperar, ens quedem aquí a recuperar-nos a l'estadi. Tenim molta gana per continuar.

Omar Mascarell:

Sensacions després de l'empat: Gust agredolç, però hem d'estar orgullosos del partit i de l'equip. Hem estat superiors al València, hem tingut ocasions per guanyar el partit però, per desgràcia, la pilota no ha volgut entrar. La dinàmica és boníssima i estem en una bona línia.

La pilota aturada: En aquest tram de la temporada la pilota aturada és importantíssima i està sortint molt bé. Tant de bo ens continuï donant més gols.

Jugar de central: Em trobo còmode i l'equip m'ajuda. Tinc confiança i és una posició que ja he jugat anteriorment. M'he d'adaptar a algunes coses però estic molt content de poder ajudar l'equip en aquesta posició.

Pròxim partit: Hem d'anar amb la mentalitat de guanyar. Estem en una dinàmica molt bona i tenim ganes d'anar a per més. 

Pablo Torre:

Sensacions després de l'empat: Marxem amb una sensació estranya. Hem fet un bon partit però crec que hem estat superiors. Anem a per l'Alabès. Sortim a guanyar i ho necessitem, però amb la tranquil·litat que fem bé les coses.

Jugar fora de casa: Serà un partit difícil i contra un rival directe. Guanyar seria increïble i això és el que intentarem fer. 

Martín Demichelis:

Sensacions després de l'empat: Les sensacions són boníssimes. Veig competir els nois així i m'enorgulleix. Em fa la sensació que cada vegada ens acostem més a l'objectiu. ¿Se'ns van escapar dos punts? Sí, probablement. Queden 6 jornades però quan veus com competeix l'equip...

La pilota aturada: Vaig dir als nois al descans que potser un mínim detall ens posava per davant. No vam poder allargar l'avantatge i bé, el rival se'n va anar content amb un punt. 

El pròxim partit: Estic convençut del que som i del que volem aconseguir. Intentar ser protagonistes, això des de ja.