Skip to main content
PRIMER EQUIP

Olaizola: “el punt em sap a poc, encara que l'equip segueix millorant”

El basc assegura que l'equip cada vegada és més competitiu i que està content amb l'esforç dels jugadors

Javier Olaizola ha atès a la premsa després de l'empat del RCD Mallorca enfront del Cadis CF i ha destacat el punt, vist el partit, “em sap a poc, encara que l'equip segueix millorant. Ha estat una trobada d'anada i volta i, encara que en algunes fases hem ficat intensitat, ens ha faltat contundència a l'hora de definir davant porteria. Em vaig amb la sensació de que podíem haver guanyat, encara que també és cert que ells han tingut alguna ocasió per portar-li-ho també”.

El tècnic va reconèixer que sabia del perill de les contres del rival però va fer una lectura positiva i va assegurar que “l'equip, a poc a poc, es va acostant al que volem. Tots teníem il·lusió pels tres punts i ho hem intentat, però no ha estat possible. Ens han condicionat les lesions i el Cadis ha estat molt bé plantat i ha jugat com un bloc”.

El basc va assegurar que, malgrat la bona imatge, encara han de millorar-se coses, “ens ha faltat una mica de futbol combinativo en segons quines fases i més contundència per definir”. Tampoc va voler referir-se als dos penals demanats pel seu jugadors, “no els he vist, però sempre dic el mateix, els àrbitres són humans i si s'ha equivocat és de bona fe. Ja canviarà la sort en aquest sentit” i va negar que a l'equip li hagi faltat personalitat, “si haguessin entrat alguna de les ocasions ara estaríem dient que ha estat un gran partit”

Finalment Olaizola va assegurar que, des del seu punt de vista, “anem en una bona línia. Hi ha, com ja he dit, que millorar algunes coses, però estic molt content amb el treball de tots. Cada vegada som més competitius”.