Dejan Lekic ha atès a la premsa després de l'entrenament d'aquest matí i ha reconegut que l'equip necessitava la victòria davant el Mirandés, “perquè després de quatre derrotes no podíem permetre'ns perdre més partits, i menys a casa”. El serbi, que va marcar el primer gol de la trobada, va assegurar estar molt content pel resultat i per anotar, encara que va posar per damunt l'actuació del grup que la seva a nivell personal, “l'important és el grup i, encara que estic content amb el gol haig de treballar per a l'equip. Haig de donar més per ajudar al Mallorca”.
El davanter va assegurar que el triomf fa que aquesta sigui “una setmana tranquil·la per preparar el partit contra el Getafe ja que hem de millorar alguns aspectes del joc. Cal oblidar el que va passar l'any passat i treballar amb il·lusió pel que ve”. En aquest sentit va assenyalar que el grup “està molt millor d'ànim, amb ganes. Treballar amb quatre derrotes seguides és complicat. Tenim equip per estar més amunt però els resultats no ens han acompanyat. Després de la victòria estem més fortes i amb més confiança”.
Lekic va afirmar que, a principi de temporada, “ningú pensava que poguéssim estar en aquesta situació, així que ara ens toca treballar per escapar dels llocs d'a baix. Hem de confiar més en nosaltres, tenir més fe. El míster creu més en el grup que nosaltres mateixos i vol que donem el cent per cent en cada entrenament. Ell pensa que jugues com entrenes i ens està ficant intensitat cada dia”.
Finalment, respecte al rival, el jugador va destacar el seu bon estat de forma, “el Getafe ha guanyat cinc partit consecutius i això demostra que estan forts i que estan en un bon moment. Nosaltres hem d'imposar el nostre joc si volem treure alguna cosa positiu”.