Skip to main content

La Fundació Reial Mallorca acosta Son Moix a col·lectius socials i menors en risc d'exclusió

La Fundació Reial Mallorca reforça el seu compromís amb la inclusió i la integració social a través de l'esport. En els dos últims partits disputats pel RCD Mallorca a l'Estadi Mallorca Son Moix, l'entitat sense ànim de lucre ha convidat diferents associacions i col·lectius vulnerables de l'illa, oferint als seus membres l'oportunitat de viure de prop l'emoció del futbol i l'ambient mallorquinista.

El passat 21 de setembre, al matx davant l'Atlético de Madrid, van assistir representants de l'associació REFER, que acompanya a persones amb dany cerebral adquirit, així com joves d'un centre d'acolliment de menors gestionat per la Fundació AMÉS.

El 27 de setembre, amb motiu del partit contra l'Deportivo Alavés, van ser protagonistes els adolescents de la Llar del IMAS en es Pil·lari, juntament amb membres d'ELA Balears i representants, jugadors i famílies de Discaesports, entitat amb seu a Calvià, referent en l'esport adaptat a les Balears.

Amb aquestes iniciatives, la Fundació Reial Mallorca vol continuar acostant el club a la societat mallorquina, especialment a aquells col·lectius que necessiten més suport i visibilitat.

“El nostre estadi és un lloc obert a tots, on qualsevol persona pot sentir-se part de la família mallorquinista. La nostra missió és bastir ponts amb associacions, col·lectius i centres d'acolliment de menors en risc d'exclusió, perquè creiem en el poder del futbol com a eina d'integració i esperança per a un futur millor”, ha assenyalat Alberto Izquierdo, director de la Fundació Reial Mallorca.

D'aquesta manera, la Fundació reafirma la seva vocació social i el seu compromís amb la construcció d'un Estadi Mallorca Son Moix inclusiu, pròxim a la comunitat i amb ànima, on el mallorquinisme es comparteix dins i fora del terreny de joc.



Sobre la Fundació Reial Mallorca

La Fundació Reial Mallorca, fundació privada amb personalitat jurídica pròpia inscrita en el Registre de Fundacions de les illes Balears, és l'entitat social del RCD Mallorca i està dedicada a promoure la inclusió, l'educació i la solidaritat a través de l'esport.

Amb programes que abasten la infància, l'adolescència, l'esport inclusiu, l'envelliment actiu i l'acció comunitària dirigida als més vulnerables i col·lectius en risc d'exclusió, la Fundació treballa perquè el club estigui sempre prop de la societat balear, reforçant els llaços entre esport, inclusió i solidaritat.

Equip Discaesports de Calvià
Asociació ELA BALEARS