El RCD Mallorca va empatar (1-1) davant el RCD Espanyol en el Visit Mallorca Estadi. Els de Javier Aguirre es van posar per davant en el minut 48 de partit, gràcies al gol de Muriqi. No obstant això, els visitants van igualar el marcador en la recta final amb un gol de Lazo. La jugada més polèmica del partit arribaria en el minut 88, quan Ángel Rodríguez va caure derrocat per Braian Olivan en l'àrea petita. Un possible penal que ni l'àrbitre ni el VAR van veure.
Jaume costa
“Jo sincerament no sé si ha estat penal o no. L'àrbitre ha decidit que no, així que desgraciadament no l'ha xiulat i ens anem amb aquest mal sabor de boca. Jo crec que l'equip ha fet un gran partit i s'ha merescut aconseguir els tres punts. Però ells, l'únic centre, que ha anat als tres pals, ha anat dins. No toca més que remar i en aquests dos últims partits donar-ho tot. I bo, jo crec que aquest és el camí a seguir”.
“Jo crec que anem de menys a més durant tota la temporada. Sabem que estem fent les coses bé. Cada vegada tenim més automatismes en defensa, en atac. Ho tenim molt clar. Concedim molt poc i ens creen molt poques ocasions”.
Gio González
“Cada vegada que em toca jugar és motiu de felicitat per a mi. Òbviament, mai és bonic per la lesió d'un company. Sempre que em toca estar fora, estic animant com un més i amb moltes ganes de ser aquí. Però bo, a vegades el futbol té aquestes coses. Has d'estar preparat. No vaig tenir temps ni d'escalfar, però bo es va donar així i content pels minuts que tinc quan em toca l'oportunitat".
“L'amargor perquè estàvem amb el resultat a favor i ells no havien xutat pràcticament a porta. El gol és una mica de fortuna, però bo pot ocórrer. Ens anem amb aquesta sensació amarga perquè estàvem a casa, volíem sumar els tres punts, òbviament. Però bo, cal donar la volta a la pàgina, corregir errors durant la setmana i preparar el pròxim partit”.
Ángel Rodríguez
"L'equip ha estat molt bé, sobretot a l'inici de la segona part. Hem sortit per ells. Jo crec que el que ens ha faltat ha estat sentenciar-ho, ficar el segon gol i tancar el partit. Sabíem que ells tenen molt potencial ofensiu i que en qualsevol moment podrien marcar-nos gol. Una mica de fortuna el seu gol perquè no volia fer el que va fer Lazo. Al final, et quedes amb la sensació que has perdut dos punts molt importants a casa contra un rival directe. I bo, a continuar treballant, no queda una altra”.
“He sentit el cop. L'acció és clara. Molt clara. És penal claríssim. Si no és penal això, no hi haurà penals cap cap de setmana. Cal saber que aquestes coses poden passar”.