Gonzalo Gortázar, conseller delegat de CaixaBank, ha visitat l'Estadi Mallorca Son Moix per conèixer, de primera mà, el dia a dia del club.
Durant la jornada, Gortázar ha estat acompanyat per Jaume Masana, director de negoci de CaixaBank, i María Cruz Rivera, directora territorial de CaixaBank a les Balears. Per part del RCD Mallorca, la rebuda ha anat a càrrec d'Alfonso Díaz i de Rubén Forcada, CEO i director Comercial del Club respectivament. Mitjançant aquesta trobada, que ha transcorregut per les oficines, els vestidors i la gespa de l'estadi, els màxims representants de l'entitat financera han volgut interessar-se per l'activitat diària del club, conèixer els interessos de la seva afició i de la societat balear.
En el transcurs de la visita, s'han intercanviat impressions sobre la renovació de l'aliança estratègica entre el Club i CaixaBank, que s'estendrà fins al final de la temporada 2027/28. Gortázar ha subratllat la importància d'aquesta aliança que consolida una relació estratègica que es remunta a més de 14 anys. Segons ha detallat Gortázar: “Aquest patrocini permet reforçar els nostres vincles amb l'afició mallorquinista, generar experiències especials i promoure iniciatives de responsabilitat social que beneficien els col·lectius més vulnerables de les Illes Balears”.
Alfonso Díaz, per la seva banda, ha agraït la confiança i compromís de CaixaBank, tant en l'àmbit esportiu com en el social i que permet generar un impacte positiu en la societat balear.
CaixaBank compta amb una sòlida estratègia de patrocini vinculada als clubs de futbol professional i les seves aficions a Espanya que l'ha consolidat com el banc dels clubs de futbol, ja que és patrocinador oficial de 13 equips de Primera Divisió i 14 de Segona Divisió. A més, CaixaBank és patrocinador de 9 dels 16 equips de la Primera Divisió femenina.
Per a CaixaBank, el patrocini esportiu és una eina estratègica de comunicació que ajuda a divulgar valors que l'entitat comparteix amb la pràctica esportiva com són el lideratge, l'esforç, la superació i el treball en equip. A través del patrocini, l'entitat financera fomenta el progrés cultural, social i econòmic, en línia amb els seus valors fundacionals de compromís amb la societat.
CaixaBank impulsa múltiples activacions amb l'objectiu d'acostar els clubs als seus aficionats al mateix temps que avança en la generació de negoci. En cada acord, l'entitat financera es vincula amb els clubs per oferir experiències úniques als seus socis i aficionats i, al mateix temps, promoure avantatges financers exclusius.
L'objectiu d'aquesta estratègia se centra a incrementar la notorietat de marca, captar i fidelitzar els aficionats de cada equip per convertir-los en clients, així com aprofitar noves oportunitats comercials fruit d'accions acordades amb els clubs de futbol patrocinats.