Aquest dilluns va ser un dia especial per als veterans del RCD Mallorca. Una vegada va acabar el setmanal entrenament a un dels camps de la Ciutat Esportiva Antonio Asensio, els presents van gaudir d'un rostit preparat per l'exjugador i actual entrenador del Mallorca B, Gustavo Siviero.
Va ser una nit de retrobaments, de rememorar èpoques passades i, sobretot, de mallorquinisme. El president de l'Associació de Veterans del club, Francisco 'Chichi' Soler, explica que, "dins de la disponibilitat", tracten de "mantenir aquest esperit". "Veure'ns, parlar del Mallorca i veure que la pilota i l'escut ens van unir a tots", afegeix l'exfutbolista.
L'activitat dels veterans, que inclou jugadors que van portar la camiseta vermellenca en diferents etapes, va més enllà de reunir-se a Son Bibiloni. Fer partits d'homenatge a algun exfutbolista o persona morta, assistir als anuals sopars de penyes del club, fer viatges o visitar residència de persones majors per animar-les són algunes més de les accions duies a terme pel grup.
Situació del primer equip
Preguntat de moment que viu el RCD Mallorca esportivament, l'exfutbolista Miguel Ángel Matamoros reconeix que "l'equip no ha arrencat bé", encara que manté "l'esperança que això millori". En aquesta situació, Matamoros indica que no hi ha una altra opció que donar suport cada cap de setmana "en tot el que faci falta".
Per part seva, Soler explica que "quan hi ha derrotes, sempre entren dubtes", però espera que "es preparin bé aquests 15 dies d'aturada" perquè es pugui "reconduir la situació".