Skip to main content
RCD Mallorca

El RCD Mallorca aconsegueix els 19.517 abonats

Després de la primera fase de la campanya d'abonats, gairebé 20.000 persones han renovat el seu abonament

El RCD Mallorca ha aconseguit els 19.517 abonats després de la conclusió de la fase de renovació, que va finalitzar aquest dijous 17 de juliol a les 23.59 hores. La temporada passada renovacions i altes es van realitzar alhora, per la qual cosa la xifra actual de 19.517 no és la definitiva de la campanya d'abonats per a la temporada 25/26. En aquesta ocasió les altes donaran inici el pròxim 29 de juliol.

Aquesta xifra de 19.517, que augmentarà en els pròxims dies, suposa un pas important en l'aposta i la il·lusió dels aficionats per l'equip de cara a la nova temporada. Amb aquesta xifra, el club manté l'elevat ritme de fidelitat de les últimes campanyes (20.779 en la 23/24 i 22.500 en la 24/25), en un context en el qual l'interès per l'equip continua creixent.


Següents fases:

El 21 de juliol a les 10.00 hores començarà la segona fase de la campanya, que durarà fins al 25 de juliol a les 23.59 hores, destinada als qui desitgin canviar de localitat. Únicament podran realitzar aquesta gestió els qui hagin renovat prèviament en la primera fase. Finalment el 29 de juliol s'obrirà el termini per a noves altes.

El club recorda que la renovació pot realitzar-se de manera telemàtica a través de la web oficial o de manera presencial mitjançant cita prèvia per a persones majors de 65 anys.