Skip to main content
PRIMER EQUIP

Derrota a La Cartuja contra el Real Betis

Els verd-i-blancs van colpejar primer i van sentenciar el partit a la primera meitat amb un doblet d'Antony i un gol d'Abde.

El RCD Mallorca va caure per 3-0 en la seva visita al Real Betis a l'Estadi de La Cartuja, en el partit corresponent a la 11ª jornada de LaLiga EA Sports. 

Primera part

Des de l'inici, el Mallorca va buscar fer-se amb el control de la pilota i crear ocasions. Jan Virgili i Muriqi van estar molt actius en la pressió i els xuts a porteria, mentre Mojica i Darder van combinar amb fluïdesa en el joc ofensiu.

Malgrat l'esforç, al minut 10 Antony va marcar un golàs des de fora de l'àrea. I només vint minuts després, el Real Betis va sentenciar el partit amb dos bons gols més, d'Antony i Abde, respectivament. 

Segona meitat:

Després del descans, el Mallorca va sortir intentant marcar un gol que els fiqués al partit. Passat el minut 60, Jagoba Arrasate va moure la banqueta amb un triple canvi: Pablo Torre, Omar Mascarell i Takuma Asano van entrar al terreny de joc. El Mallorca va guanyar metres, va crear ocasions i va tenir la possessió al camp rival.

Jan Virgili i Muriqi van continuar intentant crear accions perilloses i durant tota la segona meitat, l'equip va mostrar intensitat i disposició per lluitar per cada pilota fins al final del partit.

FITXA TÈCNICA:

Real Betis: Álvaro Valles; Bellerín, Bartra, Natan, Ricardo Rodríguez (Valentín, 46'); Amrabat, Pablo Fornals (Marc Roca, 69'), Lo Celso (Deossa, 77'); Abde (Aitor Ruibal, 69') Antony (Pablo García, 83') i 'Cucho' Hernández.

RCD Mallorca: Bergström; Maffeo, Valjent, Raíllo, Mojica; Samu Costa, Morlanes (Mascarell, 63'), Darder (Pablo Torre, 63'); Jan Virgili (Llabrés, 79'), Mateo Joseph (Asano, 63') i Muriqi (Abdón, 79').

Gols: Antony (10'), Antony (34'), Abde (37').

Àrbitre: Jesús Gil Manzano.