Fibwi, empresa líder en telecomunicacions i mitjans de comunicació de les Illes Balears i patrocinador oficial del RCD Mallorca, ha presentat la seva nova campanya publicitària, un spot cinematogràfic protagonitzat per quatre jugadors del primer equip: Vedat Muriqi, Martin Valjent, Sergi Darder i Manu Morlanes.
El rodatge, dirigit pel cineasta mallorquí Marcos Cabotá, s’ha duit a terme íntegrament a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Antonio Asensio. L’elecció d’aquesta localització estratègica ha permès captar amb la màxima autenticitat l’entorn habitual de feina dels jugadors, i ofereix una perspectiva fresca i allunyada dels focus habituals de l’estadi.
"Ha estat un rodatge excepcional", assegura Cabotá, doblement nominat als Premis Goya. "El meu objectiu era captar l’essència d’aquests grans professionals fora de l’herba, mostrar-ne el costat humà i divertit. El públic es sorprendrà en veure els seus ídols en un registre tan natural i autèntic, cosa que ha estat possible gràcies a la seva total predisposició i professionalitat."
El nucli de la campanya és l’eslògan “La fibra real de l’equip”, una declaració que no només juga amb el producte principal de Fibwi, sinó que també sintetitza la filosofia de marca; i empra la paraula “real” per evocar l’autenticitat, la proximitat i el profund arrelament balear de l’empresa.
Francisco Alcalde, CEO fundador de Fibwi, subratlla que la iniciativa cerca reforçar els llaços amb el club i amb la societat balear: "El RCD Mallorca ens identifica com a empresa mallorquina i és un referent dins l’esport balear. Els fruits d’anys d’estar-hi en les bones i en les dolentes, de patir i emocionar-nos partit rere partit, reflecteixen el mateix esforç i esperit que ens caracteritza com a empresa."
En la mateixa línia, Sandra Reynés, directora de Màrqueting i Comunicació de Fibwi, destaca el valor de la proximitat: "Volem que entenguin que som una empresa real i d’aquí, com el club. El nostre agraïment especial a Rubén Forcada, director Comercial, i a Héctor Martín, director de Comunicació del RCD Mallorca, la col·laboració dels quals ha estat vital per fer possible un spot d’aquestes característiques que uneix avantguarda audiovisual i passió futbolística."
Des del RCD Mallorca, Rubén Forcada, director Comercial, celebra la col·laboració: "Ha estat una gran experiència dur a terme aquest spot per a un partner fidel del club, i ens fa feliços poder compartir aquesta il·lusió amb tots els mallorquinistes. És un spot sense precedents i ens sentim orgullosos de donar suport a empreses com Fibwi."
Amb aquesta campanya, Fibwi referma la seva aposta per l’esport i per la producció audiovisual d’avantguarda, alhora que consolida la seva posició com a ecosistema integral de serveis i com a referent en els mitjans de comunicació locals.
“La fibra real de l’equip” reforça una aliança entre empresa i club, i posa en valor l’autenticitat, la proximitat i l’esperit balear que ambdues institucions comparteixen.