Condicions Generals de Compra d'Entrades
Condicions Generals de Compra d'Entrades
El Lloc Web ofereix el servei de compra en línia d'entrades, la qual cosa suposa un servei 24h., senzill, directe i disponible des de qualsevol lloc a través d'una connexió a Internet.
1. Generalitats
Tots els preus són en Euros i de conformitat amb la normativa vigent, tota compra efectuada a través del Lloc Web estarà subjecta a l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA), i aquest import es troba inclòs en el preu. L'Usuari podrà veure un desglossament de l'import incloent-hi les despeses de gestió al carretó de la compra abans de confirmar la comanda.
El Titular es reserva el dret a rebutjar una comanda de qualsevol Usuari amb el qual tingui un litigi o hagin existit problemes en el pagament de compres anteriors.
2. Obligacions dels Usuaris
Tot Usuari que realitza una compra a través d'aquest Lloc Web es declara major d'edat i, si escau, amb plena capacitat per utilitzar mitjans de pagament i que aquests tenen fons suficients per cobrir tots els costos que resulten de la compra de productes. L'Usuari també declara acceptar plenament i sense reserves la totalitat de condicions del present Avís Legal.
L'Usuari pot establir una o diverses sol·licituds de compra d'entrades ofertes a través del Lloc Web.
3. Modalitats de pagament i Seguretat
En compliment del Reglament Delegat (UE) 2018/389 de la Comissió, de 27 de novembre de 2017, pel qual es complementa la Directiva (UE) 2015/2366 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2015, sobre serveis de pagament al mercat interior, l'Usuari que realitzi una transacció de pagament en línia, haurà de fer-ho mitjançant l'autenticació reforçada. Depenent del mitjà de pagament triat i del valor econòmic, amb les excepcions contemplades a la Directiva, l'Usuari haurà de proporcionar un segon factor d'identificació abans de realitzar una comanda, com per exemple, un codi PIN que l'Usuari rebrà al seu telèfon mòbil i que haurà d'introduir per validar la seva compra.
D'acord amb la directiva PSD2, l'autenticació reforçada existeix quan s'utilitzen almenys dos dels següents elements per a l'autenticació:
· Coneixement (alguna cosa que només l'Usuari coneix, per exemple, contrasenya, codi PIN, dades d'accés, etc.)
· Posseïment (alguna cosa que només l'Usuari té, per exemple, un mòbil on arriba un SMS per verificar l'operació, adreça de correu electrònic, etc.)
· Inherència (alguna cosa que l'Usuari és, per exemple, la possibilitat de verificació biomètrica, ja sigui per empremta dactilar, reconeixement facial, etc.)
Aquests elements són independents entre si. És a dir, que la vulneració d'un no comprometi la fiabilitat dels altres, i que sempre es protegeixi la confidencialitat de les dades d'identificació.
Per a la comoditat de l'Usuari, facilitem diferents formes per realitzar el pagament:
Targeta de crèdit.
- Aquesta forma de pagament és immediata, totalment segura i verificada pels servidors segurs de Redsys a la passarel·la de pagament. En cap cas es revelaran les dades de la targeta de crèdit.
- Les targetes acceptades són: Visa, 4B, JCB, American Express, Maestro i Master Card.
- Únicament seran acceptades targetes de crèdit securitzades per evitar qualsevol possible risc o frau. Les targetes securitzades porten associades unes claus de seguretat i, en finalitzar el pagament, es transfereix a la passarel·la de
pagament de l'entitat bancària, on s'hauran d'introduir aquestes claus. Si no es disposa d'una targeta securitzada per a pagaments en línia, l'entitat bancària ha de facilitar la informació i les claus necessàries.
4. Dret de desistiment
En compliment de la Llei 3/2014, de 27 de març, per la qual es modifica el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, aprovat pel Reial decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, s'informa sobre el dret de desistiment de l'Usuari.
4.1 Quan l'Usuari sigui un consumidor i el contracte es celebri sense la presència física simultània de l'Usuari i del Titular (venda a distància), l'Usuari gaudirà del dret de desistiment descrit en aquesta secció, amb les excepcions previstes a l'article 103.
4.2 Informació al consumidor i usuari sobre el dret de desistiment.
a) L'Usuari té dret a desistir del present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació.
b) El termini de desistiment expirarà als 14 dies naturals des del dia de la celebració del contracte.
c) Per exercir el dret de desistiment, l'Usuari haurà de notificar-nos la seva decisió de desistir del contracte a través d'una declaració inequívoca (per exemple: una carta enviada per correu postal o correu electrònic). Podrà utilitzar el model de formulari de desistiment que figura a continuació, encara que el seu ús no és obligatori.
d) Per complir el termini de desistiment, n'hi ha prou que la comunicació relativa a l'exercici per part seva d'aquest dret sigui enviada abans que venci el termini corresponent.
e) En el cas de desistiment per part de l'Usuari, el Titular procedirà a la devolució de tots els pagaments rebuts sense cap demora indeguda i, en tot cas, com a màxim 14 dies naturals a partir de la data en què se'ns informi de la decisió de desistir del present contracte.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MODEL DE FORMULARI:
- A l'atenció del Titular: Real Club Deportivo Mallorca S.A.D.; C/ Camí dels Reis s/n. 07011. Palma de Mallorca, Illes Balears; onlineshop@rcdmallorca.es
- Per la present li comunico que desisteixo del contracte de prestació del següent servei: ____
- Comanda el / rebut el:
- Nom de l'Usuari:
- Domicili de l'Usuari:
- Signatura (només si el present formulari es presenta en paper):
- Data:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
4.3 L'Usuari podrà dirigir l'anterior formulari a les següents adreces:
Correu postal: C/ Camí dels Reis s/n. 07011. Palma de Mallorca, Illes Balears
Correu electrònic: onlineshop@rcdmallorca.es
4.4 Segons la Llei 3/2014, de 27 de març, per la qual es modifica el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, aprovat pel Reial decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, en el seu art. 103, el dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixin a (entre altres):
l) El subministrament de serveis d'allotjament per a fins diferents del de servir d'habitatge, transport de béns, lloguer de vehicles, menjar o serveis relacionats amb activitats d'esbarjo, si els contractes preveuen una data o un període d'execució específics.
En relació amb aquest apartat, amb la comanda de l'Usuari, aquest dóna el seu previ consentiment exprés, amb el coneixement i acceptació per part seva de les excepcions aquí recollides, i en conseqüència en aquests casos, perd el seu dret de desistiment.
5. Aplaçaments i cancel·lació d'esdeveniments
En cas d'aplaçament de l'esdeveniment i canvi de data o horari del mateix i una vegada adquirida l'entrada per l'Usuari, el Titular utilitzarà tots els mitjans que estiguin raonablement a l'abast per comunicar als usuaris aquest fet. En aquest sentit, el Titular es compromet a: Publicar i comunicar el canvi al Lloc Web i xarxes socials corporatives tan aviat com se'n tingui coneixement a efecte de mantenir degudament informats els Usuaris.
En cas d'aplaçament de l'esdeveniment o canvi de data o horari del mateix, s'oferirà a l'Usuari conservar l'entrada amb el corresponent seient assignat. En cas de no poder assistir a la nova data assignada, se li oferirà la devolució del preu de venda. En aquest cas, l'Usuari haurà d'informar el Titular dins del termini de deu dies naturals des de la indicació al web de la suspensió de l'esdeveniment. Si l'Usuari no exerceix aquest dret dins del termini estipulat, el Titular estarà habilitat per confirmar la reserva de l'entrada per a la nova data de l'esdeveniment i l'Usuari no tindrà dret a la devolució conforme a l'excepció al dret de desistiment anteriorment indicat a l'apartat 4.4.
L'anterior també s'aplic