MLL / NOTICIES

El RCD Mallorca entra en el podi de visualitzacions a Youtube

El club ascendeix a la tercera posició de clubs amb més engagement en la xarxa social, només per darrere del FC Barcelona i Reial Madrid

El RCD Mallorca torna a tenir grans dades de seguiment en totes les seves xarxes socials, especialment a Youtube. El club ha escalat una posició durant el mes de juny per a colar-se en el top 3 d'interaccions de Youtube, amb un total de 2’4 milions de visualitzacions durant l'últim mes, segons dades de Blinkfire Analytics. El club ha viscut un creixement en aquesta plataforma del 84% respecte al mes anterior, amb més d'un milió de visualitzacions més. Es tracta d'unes xifres que, a la Primera Divisió, només superen dos gegants com el FC Barcelona i el Reial Madrid.

La bona salut de les nostres xarxes socials també es deixa notar en les dades de engagement per post, és a dir, les interaccions que de mitjana genera cadascuna de les nostres publicacions en les diferents plataformes, com Youtube, Twitter, Facebook o Instagram. En aquest sentit, també pujam una posició per a situar-nos en el quart lloc de la Primera Divisió, superant en el rànquing al Real Betis. En total, generam una mitjana de 3.500 interaccions per post, de nou, només per darrere de Barcelona, Reial Madrid i Atlètic. En la xifra total de engagement també pujam una plaça per a col·locar-nos com els cinquens de la màxima categoria, segons dades de Blinkfire Analytics. Xifres que reforcen, una vegada més, el valor potencial i econòmic de les nostres xarxes socials i en conseqüència, el valor de la nostra marca i de tots els sponsors que ens acompanyen en el projecte.

És cert que aquestes dades no donen ni punts ni gols, ni ens permeten ascendir cap lloc en la classificació esportiva de la Lliga. Però és la demostració que el RCD Mallorca compta amb un ampli suport social. El vostre recolçament és la millor benzina per a afrontar el tram decisiu de la competició.

Una vegada més, GRÀCIES.

Se parla de: RCD Mallorca

MLL / MÉS NOTÍCIES:

MLL / Síguenos en Twitter